środa, 22 lutego 2017

Inspiracje

Internet jest dla mnie morzem wiedzy, inspiracji, pomysłów. To SKARB! Codziennie znajduję tu coś, co mnie fascynuje, zadziwia, wprawia w osłupienie. Przy okazji odkrywam w sobie nowe umiejętności, zainteresowania. Uczę się ciągle czegoś nowego, poznaję coś, o czym dotąd miałam mgliste pojęcie.
Dziś mam dla Was garść blogowych inspiracji-zwłaszcza dla tych, którzy uczą innych (nie tylko SIĘ).
Odsyłam Was do blogów Polonistek, ale myślę,że każdy znajdzie tu dla siebie coś, co wykorzysta w pracy z dziećmi i młodzieżą nie tylko na lekcjach języka polskiego, ale i w bibliotece, w przedszkolu, w klasach młodszych, na różnych przedmiotach.
Pierwszy to edukacjazpasja.pl -młoda nauczycielka z ciekawymi pomysłami na ciekawe lekcje.
Właścicielkę bloga zakreconybelfer.blogspot.com     
uważam za nauczycielkę z artystyczną duszą. Jest moim guru!
Warto zajrzeć też tutaj: lekcjepolskiego.com
                                      polskinaczasie.pl
                                      polonistkaprzytablicy.blogspot.com
                                     uczycielnica.blogspot.com

Na koniec chcę polecić Wam stronę z gotowymi prezentacjami multimedialnymi, które mogą urozmaicić lekcję. Oczywiście trzeba je najpierw przejrzeć, bo nie wszystkie spełniają nasze oczekiwania. To strona slideplayer.pl.

Pozdrawiam wszystkich obserwatorów mojego bloga. Zapraszam ponownie!



4 komentarze:

  1. Ładny blog, widać doświadczenie i łączenie pracy z pasją! Sowa jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cały czas rozwijam swoje skrzydła.

      Usuń
  2. Serdecznie dziękuję za umieszczenie adresu mojego bloga na tej ekskluzywnej liście. Jestem zaszczycona! Będę tu z przyjemnością zaglądać :-)
    polonistkaprzytablicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co. Tym bardziej cieszę się Pani radością ;) I zachęcam do odwiedzin. Pozdrawiam :)

      Usuń